De laatste loo(t)djes - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Jolanda Peek-vd Berg - WaarBenJij.nu De laatste loo(t)djes - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Jolanda Peek-vd Berg - WaarBenJij.nu

De laatste loo(t)djes

Door: IngeJolanda2011

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

13 November 2011 | Nederland, De Meern

De laatste loodjes/lootjes, dat kun je wel zeggen. Morgen en dinsdag nog wat loten zien te verkopen en dan dinsdag de trekking. Dan nog 1 dag thuis om tassen te pakken en donderdag gaan we dan !!!! Als ik nu dit stukje zit te tikken voel ik wel al wat kriebels opkomen...het lijkt soms nog zo onwerkelijk, en toch gaat het zo echt worden. Wat kunnen we verwachten, wat gaan we zien, wat zijn de reactie's daar maar ook onze reactie's. We gaan er in ieder geval twee geweldige weken van maken en komen straks terug met een ervaring die niemand ons ooit meer af kan nemen. Ik denk dat ik namens Inge spreek als ik ons thuisfront heel erg wil bedanken voor hun begrip, geduld en liefde die zij ons geven om dit te mogen doen.

  • 15 November 2011 - 07:35

    Lina Kooijman Zeist:

    Hallo Jolanda.
    De laatste lootjes, nog even genieten van het thuisfront!
    Goede reis, prachtig hoor dit vrijwilligerswerk, succes daarmee.
    Groet vanuit Zeist.

  • 16 November 2011 - 22:14

    Toos:

    Hoi meiden ik wil jullie nog even heel veel succes wensen met deze reis, TOI TOI TOI

  • 17 November 2011 - 08:34

    Frank:

    Dames zet hm op en suc 6 met alles.

  • 17 November 2011 - 18:36

    Dorine:

    Hoi meiden, jullie zitten nu nog in het vliegtuig maar wil toch alvast even reageren. Ik hoop dat jullie een goeie reis gehad hebben en een beetje bijgekomen zijn van de eerste indrukken. Ga er enorm van genieten, laat het over je heen komen en heel veel plezier (voel nu de emotie die wij vorig jaar hadden toen we begonnen). Blijf jullie volgen. Groetjes Dorine

  • 18 November 2011 - 08:05

    Cherryll:

    Hoi Jolanda en Inge,

    Na een paar maanden keihard werken goed voorbereiden en plannen, zijn jullie er zo goed als bijna. Nogmaals succes daar en heel veel plezier! We zien elkaar volgende week.

    Hartelijke groet,
    Cherryll

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

Via het Goede Doelen Fonds van ons werk reizen mijn collega en ik 17 november voor twee weken naar Jakarta. Wij gaan helpen in een project van Terres Des Hommes

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 23107

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 01 December 2011

Vrijwilligerswerk Project Aulia in Jakarta

Landen bezocht: